thank god you're here today

Älskling kom igår. Han tog solen med sig... och oturligt nog kom vinden med. 

Idag har vi fikat på ICA, vart i stan och jag fyndade en liten söt väska och plånbok på second hand. Vi checkade läget på tivoli som håller hus i ljungby under helgen. Gamla vanliga karuseller och sånt ha man vuxit ifrån.

Nyligen åt vi mammas älskade hemmagjorda biffar. Så förbannat gott är det. Jag tror inte det finns någon annan som slå hennes matlagning när det gäller biffar. Jag gjorde sås utav saftet som fanns kvar från biffarna och mums.. trodde aldrig jag skulle lyckas.

Senare mot kvällen vet jag inte vad som händer. förmodligen mycket mys puss och sånt. Det blir mycket sånt när man inte ha träffat varandra på en månad :)

Vi matcha varandra med randigt idag.




Kommentarer
Postat av: tsukii

naw va mysigt! :D

2009-05-09 @ 17:56:28
URL: http://tsukii.net.tc
Postat av: tsukii

naw :D hihi men du kan väl laga pho? bara köpa nötkött då ju :DD ^^

juste, tänkte åka ner till ljungby nästa helg eftersom mamma försöker få iväg mig hela tiden haha, men blir tyvärr inte av.. jag ska sjunga nästa helg, blä :/ hade vart kul att få träffa er igen annars! <3



naw tack, detsamma, du är sjukt kreativ! <3

2009-05-09 @ 19:29:20
URL: http://tsukii.net.tc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0