Valborg och Campuslivet

Campuslivet är helt underbar, kanske inte allt för underbar att stiga upp varje morgon med en bakisfylla som jag nu ha insett. Men jag gillar campuslivet! Igår på valborg blev det mycket vin (för mig), dennis korvar på grillen och mycket mycket sol. Sen få vi inte glömma bort alla dessa hundar som jag föll för. Som ni vet är jag egentligen rädd för hundar, alla sorters hundar. Men nu tror jag att min fobi är borta. Efter ett par klunkande vin vågade jag röra dem, pussa dem, krama om dem osv. kanske var det bara vin som vann över min fobi och inte min självkänsla?

Hursomhelst så bjuder jag på lite campus bilder, det är mer intressantare. :)



Mer än så här vågade jag inte först vara nära hunden.



Mina älsklingar <3



Peppe, Emelie och okänd



Emmes hund och jag, så söt så.



Folk på ängen



Cutie couple!



Sen blev jag så kär i King, Chelsea, Atlas (obs.hunden har tre namn)






Kommentarer
Postat av: joakim

Så söt du är älskling^^



Hehe vågar du att klappa om en hund nu =P

2009-05-01 @ 17:39:40
Postat av: johanna

haha den sista är så jävla söt!

2009-05-01 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0