Nov. 24, 2009

Ännu en ny vecka, ännu mer att göra, ännu mer nervositet.

Igår hade jag en presentation för klassen och som tur gick det bra för jag ha märkt att stå och prata inför klassen har jag blivit bättre på. :) Idag ska jag ha pronounciation exam men jag tippar med på att det kommer går bra där med. Allt känns bra nu, det flyter på. Jag ska bara kämpa mot slutet! Har ytterligare en tenta snart om British Cultural studies. Men jag ska klara denna med, I have to!

Under helgen hade jag tänkt och ha min inflyttningsfest, eller inflyttning.. en jäkla sen en haha. Istället dök det upp andra planer och jag ha ännu inte bestämt mig. Jocke fyller år snart, en fest till honom blir det även snart.

Under jullovet eller snarare mellandagsrea åker vi till London! Shopping shopping på hög nivå! Jag ha funderat på att söka jobb där i en termin trots att jag ha ansökt mig på nästa kurs på teknik kommunikation märkte jag sedan att den bara låg på 7.5 poäng, vilket betyder att jag inte kommer få csn. suck.. what to do what to do?
ja som ni ser är det mycket mycket på gång! Jag ska bara få allt till det rätt nu!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0