Nov. 26, 2009 this will solve my problems

Finally! har äntligen fått mitt csn! this will solve all my "needed" problems. Haha stod nästan inte ut hälften av månaden med mitt eländiga ekonomin, dock finns det ingen annan att skylla på except for myself. Jag får så dåligt samvete om det mesta som min pojkvän ha betalat för. Nej usch nu få jag ta tag i mitt ekonomiska liv. Älsklingen ha med fått lön men han är en riktig sparare, i princip sparar han hälften av sin lön varje månad och det är mycket. skönt att ha en partner som vet hur man ska hantera sin ekonomi till skillnad från... *host* mig.

Innan jag ska lära mig att börjar spara ha jag fått tillåtelse (från mig själv) att beställa hem lite smink. en fiberwig mascara och lite i.d smink. hehe...



Kommentarer
Postat av: ewie

aw den mascaran har jag velat prova, hoppas den funkar på mina korta ögonfransar.



och jo. jag var tillsammans med mitt ex fram till förra sommaren. 08 då.. så det var 1½ år sen vi gjorde slut och min pojkvän nu är rätt nytt ja ^^

2009-11-26 @ 14:21:22
URL: http://ewiiie.blogg.se/
Postat av: : : T S U K I I ♥ : :

sv: åh jag tror inte att jag kan gumman.. nästa fredag utses vinnaren för bloggtävlingen. Sen så fyller Jack också år :/ jag hör av mig isf! var det i mjölby eller linköping? haha :P

puss!

2009-11-29 @ 19:23:06
URL: http://tsukii.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Har hört att den skulle vara bra. Är du nöjd med den?

2009-12-09 @ 17:42:49
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0