Nov. 10, 2009 två tentor avklarad!

Tänk att jag ha stått ut med hälften av min kurs, trots att det är mycket mer som inväntas. Igår fick jag min första VG på min muntliga tenta något som faktiskt kom som ett chock. Jag var så inställd på att bara helt enkelt bli godkänd på tentan. Men jag är värd detta efter allt slit och tårar. Dagen som inte kunde bli bättre, blev ännu bättre! Jag fick även reda på min första hemtentan som jag äntligen fick godkänd på. Vilken tur vecka! jag hoppas denna tur kommer att ta hela tentan på linguistic på fredag. Det är bara att kämpa på som innan om inte bättre.

 

Haha klockrent räkning, men håller både med och inte.
But at the end of hard studying it will be worth it.


Bild:weheartit

 


Kommentarer
Postat av: chrisintntaa

jag har planer att besöka new york, är du på?! :D

har irwin kvar sitt hem där?

2009-11-10 @ 22:38:04
URL: http://hejchristina.blogspot.com
Postat av: mikki

omg när när?!



Japp irwin ha kvar sin lägenhet :) dock ingen el :/ men om vi ska bo där måste irwin anmäla sig igen eller nåt. men kan fråga honom. :P



2009-11-11 @ 14:24:07
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: christna

så fort jag har pengar och du har pengar och du är ledig! :D jaghar ingen lust att börja plugga än, livet som fri i en storstad är helt enkelt för underbart :D



när vill du åka?! :DD:

2009-11-12 @ 02:02:59
Postat av: Mikki

Haha shit låter spännande dessvärre har jag inga pengar och när jag kommer få tag på alla dessa pengar är en tidsfråga :P När kommer du hem från paris då? :D



2009-11-12 @ 16:57:59
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0