Nov. 15, 2009

Det är bara fyra veckor kvar av min utbildning. wow det är inte så länge kvar, men fruktar fortfarande dem kommande tentor, bland annat två nästa vecka. Jag har knappt rört alla dessa böcker på skrivbordet under helgen och det skriker ångest ur mig. Inte heller ha jag spenderat så mycket tid med pojkvännen än med min kamera som ni ser, haha. Men oroar inte er för honom. Han har sina fria vikter på gymmet och xbox som håller honom sällskap.

 

Förrutom ångest, skriker det flower power inom mig! Jag vill ha vår och blommigt. Vilken sucker jag är..  väskorna och plånboken är från anna sui.

 

P.S funktionen till länkarna kommer snart (ha inte orkat fullgjort ändringen)





































Kommentarer
Postat av: :: T S U K I I ♥ ::

sv: u welcome gumman haha, ah men det är inte så krångligt egentligen!

gullig bild på jocke haha, så typiskt dig mikki.

jo lite långt men tro att det kan va värt, om du också pluggar där kan vi ju leta upp lägenhet tillsammans :) hihi

2009-11-15 @ 22:06:26
URL: http://tsukii.blogg.se/
Postat av: :: T S U K I I ♥ ::

sv: u welcome gumman!

det var inte så svårt som det såg ut va hehe ;D



jo det är ju en bit bort men det är värt det, eller jag tycker det iaf. det är verkligen nåt jag vill :) ifall du också är intresserad så kan vi ju kolla upp lägenhet tillsammsn hihi.

2009-11-15 @ 22:08:20
URL: http://tsukii.blogg.se/
Postat av: Shirley

Men guud va du ska va vacker !



allt går bra än så länge, ska flytta ifrån denna trea som jag delar med en tjej just nu. Så det ska bli skönt. plugget är dock bajsjobbigt som vanligt ; ( massa plugg ! ååh har tentor i december också !



hoppas det går bra med ditt plugg iaf . Kämpa på ! haha =) du brukar vara i D-huset va ? säg till när du är i Kårallen eller C-huset nångång ; )



Oh va kul, ja jag tror nog jag kan komma till din inflyttningsfest. Kommer dock inte känna någon . . haha men jag kan höra av mig mer när det närmar sig den dagen.



PUUSS ! See yaa soon

2009-11-17 @ 00:54:40
URL: http://shirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0