Nov. 2, 2009 still here

Piskande vind mot fönsterrutan, ringsignaler från klasskamrater, lukten av färgat hår, vilken sömnbrist. Idag åker jag till mitt andra hem och det känns skönt. jag längtar hem, jag längtar till Mjölby och jag ha bestämt mig för att inte åka till Ljungby på ett tag nu. Det känns som att jag behöver vara borta lite längre, en månad eller två. Jag vill kunna sakna min hemstad för just nu gör jag inte det. Jag vet inte vad alla håller hus eller var alla befinner sig längre. Ljungby är fortfarande detsamma, lika dött och still. Men jag ångrade inget, jag fick iaf träffa min familj och några av mina vänner.

Men jag saknar resten av er som jag inte ha träffat på länge, ni vet vilka ni är.

hihi lilla jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0