Nov. 4, 2009 Onsdag

Gav en snabb blick mot fönster i ett fundersamt tanke om vad för inlägg jag ska uppdatera idag och vad ser inte jag då? Jo snö! och där flöt det på.

Snö i en november eftermiddag! varför nu? varför här? tur att man redan ha slutat skolan för en stund sen, där slapp jag går i detta awful weather men istället tänker jag hålla mig inne i hopp att snöet försvinner så småningom. Helst imorgon. Det få gärna snöar hela natten när jag ligger och sover, kanske ge jag en still glimt av snöflingorna, men när jag vaknar då jävlar är det bäst för snöet att försvinna. I själva verket är det inte så fint ute som det låter, det blåser så fruktansvärt mycket att snöet mest virvlar runt omkring än att falla försiktigt neråt. usch..

Det är kallt, det är fult, det är snart vinter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0