Draft: Okt. 2, 2009 PARIS

Jag vill åka till Paris!

träffa Christina, bo i Montmartre, dricka vin vid eiffeltornet och uppleva underliga situationer som min vän alltid lyckas på något sätt. VIP, privat chaufför, livvakter? det något som inte stämmer. för sånt där händer inte i Sverige! Åh ta med mig till Paris, det behövs verkligen..

Jag ha faktiskt aldrig velat åka till Paris sen nu...
Jag vill leka livet och det verka som Paris är livet!


Christina om du läser detta, ta och uppdatera lite oftare kvinna!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

weheartit


Kommentarer
Postat av: Jenny

premiären är 2 nov. Vi ska boka om typ två veckor! De lär försvinna asfort! vi kan snacka om bokningen då isf ! =) vi kmr vara ett litet gäng :p kanske typ du, jag, sofia, alex? lukas? jacob? (ingen aning om de vill därför jag skrev det sådär), ev min syster, min kompis emilia m.fl... hehe :D

2009-10-02 @ 17:14:14
URL: http://bittertruth.blogg.se/
Postat av: Ewie

sv: ja den e fin ^^ jag ändrade om lite saker sj bara ..

2009-10-04 @ 20:11:23
URL: http://ewiiie.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag sa fel datum! new moon är den 20e kom jag på ! :D:D ...:p var lite trött när jag skrev de där :D Hehe.. ja klart vi får boka så fort man kan boka ! om några veckor lr så. jo då. helgen har varit helt okej. väldigt slapp. sjdå? =) puss

2009-10-05 @ 12:46:14
URL: http://bittertruth.blogg.se/
Postat av: christina

försöker uppdatera så gott jag kan men har inte internet! åh längtar tills jag kan komma hem och berätta allt för er :D pusss!

2009-10-05 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0