Okt. 23, 2009, Halloween.

Kom nyligen hem från skolan, skönt med knappt 2 timmars lektion. väl gående fick jag syn på en skylt om halloweenfest för universiteter. jag vill dit, bestämt! Det är ju bara halloween en gång om året! minns då jag och Karro slog ihop en egen halloweenfest. Även om vi var små, vi la ut en jädrans massa tid och pengar på det, speciellt alla dessa fem mynt som vi hittade på golvet under små karuseller. Så där kunde vi stå i evigheter och försöka locka snorungar att ta en tur på karusellen, så vi kunde ta deras femma. haha gud vad det var värt det.


Men det bästa med halloween är ju utklädnaden, tycker jag. Då klädde jag mig ut till en häxa med någon slags genomskinlig smörja i ansikte som påstod skulle lysa på mökret och det gjorde den. ;)

Undrar bara vad man ska klär ut sig iår? Halloween behöver väl inte vara läskig eller?

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0