Okt. 21, 2009, CIRCLE EYE LENS

Gissa vad jag ha skaffat?

Circle eye lens!
och jag är complete dum i huvud. För jag visste själv att pilla på öga var något jag inte vågade men gjort är gjort, beställde hem ett par ändå. Så igår testade jag linserna, eller försökte åtminstone. Gissa om det tog evigheter... jag var skit skraj trots att Jocke försökte visa mig steg för steg hur man sätter dit dem förbaskade linserna. Han själv ha använt linser sen 8 år tillbaka så självklart gick det hur smidigt som helst... för honom.

Men idag klarade jag det! blev genast glad, men också chockad över hur stor skillnad det såg ut. Jag såg som en jävla docka. usch och jag som hatar dockor.

men det få ni få döma själv, ska lägga upp en bild imorgon :)

Puss hej.



Kommentarer
Postat av: T S U K I I ♥

åh spännande! jag hade också tänkt att beställa hem ett par, men fan vad jag är skraj att beställa saker utanför landet :/ vad låg frakten på? och hur betalade du? :/



haha dom gör as stor skillnad, men du passar i dom! as cute <3 miss u btw ;( puss

2009-10-23 @ 22:04:42
URL: http://tsukii.net.tc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0