Okt. 28, 2009 onsdag

Jag och min pojkvän har varit stamkunder hos hans mamma ett bra tag nu. Vi föredra att äta där borta än att försöka laga lika god mat eller rättare sagt, vi har blivit så pass lata att vi ens inte orka koka nudlar. Men idag såg jag diskhögen som ha legat där snart i en vecka (förlåt mamma) men som ingen av oss ha orkat röra skithögen. Äckliga synen fick mig att diska och det slutade med att jag även tog tag i matlagningen också. Så flitigt har jag inte varit på länge.

Under halloween har jag planerat att åka hem, då jag ha lovat min vän eva att fira halloween med henne. Men sedan insåg jag att jag kanske (för en gång skull) borde tänka ekonomiskt. Biljetter fram och tillbaka är så dyrt, annars hittar ni förmodligen mig på flamman under halloween.



Kommentarer
Postat av: tobi

Fredag, flamman, öl, skall vi säga så?

2009-10-28 @ 16:30:07
URL: http://myacademic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0