Lost Wings

I början när klassen skulle presentera oss själva, var det många som sa att de spelade i ett band, instrument och sjöng. Nästan som en hel musikalisk klass, nästan då annars skulle jag inte med någon möjlig anledning till att hamna i en sån klass. Men jag minns att det var en kille som sa att han sjunger i ett pojkband. Det lät kul dock tog jag det inte så seriös.

Sen hittade jag ett band idag på Jennys blogg. Wrestling with Angels hette dem, och där såg jag honom. En bit chockad men sjukt impad över hur bra dem var och hur deras musikvideo var så proffesionellt gjord. Själva bandet är awesome och han sjunger riktigt bra!

Sen går han ju i min klass. ganska häftigt tycker jag. :)

http://www.myspace.com/wrestlingwithangels

Diggar deras låt - Lost Wings

 

 


Kommentarer
Postat av: jenny

:O stjäl du från min blogg? WHAT THE!! ;) Haha skoja bara ;D Har du msn lr nåt =)=) kramkram O jag rättar din kommentar på mitt inlägg, nej inte imorn :p vi ses på tisdag ;) ;D

2009-09-06 @ 23:19:13
URL: http://bittertruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0