Längtar tills man blir student igen

Jag har ändrat lite smått på bloggen. Den har blivit lite större och bredare och snart ska jag fixa om min header så att den matchar bredden.

Förutom det har jag varit på universitetet i Linköping och rättat mina omtentor och pluggat en del i över 3 timmar. Jag saknar skolan faktiskt. Härlig omgivning och atmosfär. Jag fick även små rysningar över att bara går förbi en lång korridor eller bara se massvis med folk. Vad jag längtar tills man blir student igen för jag avskyr att vara arbetslös.



Kommentarer
Postat av: David Tao

Hej !



Lycka till med designer utbildningen !

Du har verkligen förkunskap till den.



Mvh



David Tao

2010-04-21 @ 08:20:53
Postat av: Mikki

Tack David Tao =)

2010-04-21 @ 16:36:39
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0