Limouf*ckingsin

I fredags bjöd jag hit Tobias och hans vän Andrea på en ölkväll hos mig. Lyssnade sönder på Lady Gaga och hade det mys. Tog sedan tåget till Linköping på utgång i Flamman. En trevlig studentställe fullpackad med folk. Beställde en Long Island för första gången. Long Island slank långsam. Jag fick tvinga mig i den långsamma långa ön. 93 kr sägs vara billigt men pengar som pengar. Måste dricka upp, vilket gick inte så bra. Efter Long Island känns allt underbart igen. Med underbart menade jag att vi blev helt wasted och trögheten tog över.


Tobias beställde en taxi hem, men våra tröga och långsamma hjärna hade vi ingen aning vad det är som stod framför oss när taxin kom:

- Vart fan är handtaget? Jag hittar inte den!
*letar och letar och fann den efter ett tag*

- Varför ligger hantaget så jäkla långt bort?
*Kliver in i bilen*
- Gud vilka konstiga sätet.
- Varför är sätena mittemot oss?
- Och vilket Space!

*Kliver av bilen och fick nogrannare syn på bilen*
- Va!? Men det är en Limousin ju!
- Omg! Vi har åkt i en fucking Limo!
- Limofuckingsin!

haha vilken kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0