Feb. 23, 2010 Leaving the world

Idag ska jag starta morgonen med en ny bok. Lily Dahl blev utläst nyligen. Den var rätt okej, inte så upphetsad som jag hade förväntat mig. haha men sexig var den.

Boken som jag ha lånat för idag heter Leaving The World av författaren Douglas Kennedy, också känd som författaren för boken The Pursuit of Happiness. Hoppas denna är bättre och rätt tjock är boken! Jag har inte en enda tanke att sluta läsa böcker på engelska. Lite utmaning är bra för mig.

Efter denna bok är jag i jakt efter James Pattersons böcker! Jag behöver äventyr!

Jag har även lagt upp en ny kategori "Mikkis Bokhylla" nu när jag ha funnit mig själv i böckernas värld.


Kommentarer
Postat av: Camie

Ååå rekommendera gärna om du läser någon bra! Jag läser sällan romaner/noveller, kan behöva lite tips :)

2010-02-23 @ 12:45:27
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0