Feb. 27, 2010

Så skönt att få komma hem nu efter att ha slösat 12 timmar av mitt liv på ett test. På tal om hur det gick, behöver jag säga något? Jo det gick inte så bra. Det var stressigt och omgivningen gjorde det bara värre. Hungrig och sjuk var jag med men det ska jag egentligen inte skylla på. Dålig planering och dålig koncentration helt enkelt men framförallt var det svår och alla dessa akademiska föreläsningar som jag fick lyssna på gick ut genom örat. Jag kommer att faila stort. Men nu är det gjort och om jag ångrade. Jag ångrade att jag tog testet, samtidigt ångrar jag inte att jag gjorde testet. Förvirrande? Jag tror inte att det kommer att gå till någon nytta. Allt för ingenting så känner jag mig men jag vet att jag kunde ha gjort bättre. Därför är jag så arg på mig själv for not trying harder. Och andra sidan behöver jag inte längre grubbla över saken. så fan get over it. Inte hela världen Mikki. Ibland vill jag slänga mig själv i väggen.

Så var det med det, nu vill jag bara ta tåget hem till Mjölby :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0