Feb. 7, 2010 Sunday



Pojkvännen försöker vara nyttig idag, står och bakar pizza med massa nyttigheter på. Det blev pizza med räkor, krabbstick, skinka, isbergssallad, lök, vitlök, tomat, ost och salladsdressing. Jag fundera på att förstöra nyttigheten med en fet kebabsås. Ingen pizza utan massa sås helt enkelt!

Vid sex tiden ska Jocke börjar träna shootfighting och han vill att jag ska delta. Hell no? Han har tjatat om detta flera dagar nu. "Tänk hur häftig det skulle vara för en tjej som tränar shootfighting?" Jo sen slutar träningen med att jag kommer hem krypande, öm och blåslagen. Inte lika häftig längre va? Och slåss jag inte redan tillräcklig? Det borde han tycka.

Men det ska nog ändå bli kul... att kolla på. Sen får vi se om jag ställer upp. Tre prova-på-träningar innan man officiellt börjar delta. två timmar lång dessutom, Jag kommer dö.

Nej nu ska jag äta mer utav det goda pizza!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0