Feb. 1, 2010 dryga poliser i norrköping

För första gången i mitt liv, i en fredagskväll, i fyllan, i Norrköping, hamnade vi hos polisen.

Det som hände var onödigt misstag! Min kompis och jag skulle ta taxin hem, såg en polisbil och i nästa sekund ska jag snubblar precis framför dem! Självklart ska polisen reagera på detta och hoppade ut från bilen och var helt dryga mot oss. Först ignorerade dem mig eftersom jag inte var så full som min kompis, så dem bestämde sig för att ta in henne. Jag kunde helt enkelt inte acceptera det och började säga ifrån att detta var jävligt onödigt eftersom vi hade tänkt att ta taxin hem direkt, utan bråk or whatsoever. Sedan fick polisen nog av mitt tjat tog han fast i mig och kastade mig i bilen. Har dem inte något annat att göra än att hacka på tjejer som faktiskt är tillräckligt gammal för att kunna dricka, kände sig en aning onykter och bestämde för att åka hem utan någon jävla beskymmer? Så jag och min kompis satt där med fyra poliser i ett rum. Man kan ju undra om vi ha gjort något kriminellt eller vad är frågan om? behövs det fyra poliser för att vakta två stackars tjejer? En gammal vithårig kvinnlig polis började gapskrika mot oss. VI GÖR DETTA FÖR ATT NI INTE SKA BLI MISSHANDLAD ELLER VÅLDTAGNA PÅ GATORNA! Kul för din omtanke, men jag behöver den inte. Jag sköter gärna mitt problem och hur ska vi bli våldtagna om vi bestämde för att ta taxin hem? Hon fattar visst inte. För sen släppte dem av oss. Vad händer nu då? Vi kunde ha blivit våldtagna precis här och nu.

Men som tur hamnade vi inte så pass långt som att sitta i en fyllecell haha. Då hade jag överklagat!
Annars hade jag rolig på festen men roligheter varade inte så länge som ni ha märkt.
Nej aldrig mer Norrköping säger vi!


Kommentarer
Postat av: jenny

"aldrig mer norrköping" ... de lät inte braju. hehe. men okej. vi får väl festa ihop en annan gång nånannanstans. gulligt av er att ni kom iaf! du får hämta din jacka nån dag <3

2010-02-02 @ 11:34:43
URL: http://bittertruth.blogg.se/
Postat av: TSUKII ♥

hahah, men för fan palla egentligen. Kan de inte lägga ner tid på att göra andra saker (som de alltid säger, inte har tid eller anställda nog för att prioritera) än att hålla på med ungdomar som är på väg hem, orka! :P

2010-02-03 @ 10:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0