Jan. 8, 2010 hummer

Sådant här mat få man inte varje dag, sååå gott!
Det var ingen speciellt dag precis, men Anna och David ville väl lyxa upp vardagen lite för oss hehe. Jag har faktiskt aldrig ätit hummer heller.

Utan att tänka på att det skulle sitta gott med hummer idag också, sitter jag iväntan på att min förbannade bok ska komma så jag kan börja läsa och besvara på frågorna innan seminariet. åh det känns så kört just nu...

Men visste ni? när jag får ångest över något brukar jag gå och tränar. Smidigt va? haha jag ha hunnit träna 3 gånger under denna vecka. Men jag hoppas att boken kommer idag då blir det råplugg hela jävla helgen.... tyvärr.

... annars beger jag mig till gymmet.








Kommentarer
Postat av: ewie ♥

så fina bilder!

ja jag hade tänkt skaffa systemkamera, jag vet dock inte när ännu. Har inte råd just nu haha!

2010-01-08 @ 12:22:53
URL: http://ewiiie.blogg.se/
Postat av: Camie

haha vilken bra lösning! faaan, jag skulle också vilja gymma.

2010-01-08 @ 14:21:47
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0