Är i Stockholm...

... har varit här sen onsdags hos Cams bror och träffat på mina vänner innan jag beger mig till Hong Kong. Igår åkte tre hem till Ljungby och Eskilstuna. Det känns lite tomt utan dem...

Men Ice bar hann vi alla besöka, snacka om en iskall upplevelse men riktig häftig var det. Vi fick en varsin drink från Absolute Vodka. Jag valde mango och chili i min, skit äcklig. Smakade bara sprit. Efter Ice bar gick vi och åt. Mot kvällen gick Ida och hennes vän på utgång medans vi andra stack hem för och supa vidare. Vi rensade en hel vodka flaska, tequila, vin och halva absint. Insane! Var uppe till 4 för en viss person ville promenera vid 3 tiden. Helt sjuk att det var så ljust ute vid 3.

Igår besökte vi ytterligare en häftig restaurang/bar. Koh pangan? en thailändsk restaurang men underbart thailändsk inredning. Det känns som om jag befann mig i thailand. Dem hade t.o.m. kvittrande bakgrundsljud.

Idag åker jag till Solna för och möta Jocke. Ska stanna hos hans syster tills vi åker till Hong Kong. Längtar...




Kommentarer
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

oh härligt! låte som du ha haft det riktigt skoj!! :D du får ha det suuuuuper i Hong Kong!! är så himla avis på dig! :D

2010-07-09 @ 13:51:35
URL: http://tsukii.se
Postat av: e w i e ♥

Hongkong? Din lyckost! :O Ha så skoj :D

2010-07-26 @ 12:33:14
URL: http://ewiiie.blogg.se/
Postat av: elsa

have2have.se :)

2010-08-26 @ 16:01:36
URL: http://kittypiie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0