Dag 2 i Benidorm II - möhippa, champagne, catfight

Mot kvällen spenderade vi den speciellt för Kelly. Alla fixade iordning sig för middag och utgång på stan. Vi hade på sig snygga handmålade maskar och blommor runt halsen. Perfekt för möhippan!

Vi bestämde för att äta på en restaurang där dem serverade spanskmat. Dem flesta beställde pallela. Utmärkt middag och sen skålade vi. Det roliga var att vi mötte flera möhippor och svensexor på samma gång. Allt var så sammanträffande! Man börjar undrar om Benidorm var en typiskt stad för möhippor/svensexor? Men det var riktigt roligt! Jag hade gärnat velat ha en möhippa där jag med.



Kelly fick spruta champagne vid stranden och vi alla drack ur den. Utgång blev på en nattklubb Chaplin som dem flesta antog var en gaybar? Det var nästan bara killar där inne. Men vi hade rolig tills vi blev inblandade i en catfight. Allt började med en fet tjej som puttade till mig när jag dansade. Då kallade jag henne för "bitch" (borde kanske inte ha gjort det) och vände mig om som om inget hade hänt. Jag trodde att allt slutade där tills hon började går upp för scenen där vi var och puttade resten av mina tjejkompisar. Dem puttade tillbaks och där startade catfighten. Hennes vän började få utbrott och drog våldsamt på håret på en av våra tjejer och vi sparkade bort henne. Det var faktiskt en hemskt syn! Tänk er asiater mot spanjorer, haha lite komiskt. Vaktarna var på vår sida och kastade bort dem. Killarna var utanför och hann inte se catfighten annars hade dem förmodligen hjälpt till. Billy försökte ta bort henne men hon var överallt. usch det var galet men vi fick bort dem till slut ;)


Fortsättning följer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0