Dag 2 Natten i Benidorm - Aldrig mer vodka...

Trots att natten närmar sitt slut och alla vi gick hemåt var festandet igång hela natten fram tills kl 8 i lägenheten. Vi körde drinklekar där jag förlorade som mest vilket ledde till att jag drack som mest och spydde som mest. Det var hemskt och det är andra gången jag någonsin har spytt via alkohol. Jag har insett mina begränsningar när det gäller alkohol nu och det ni är: Vodka. Never again...

Jag deckade vid Billy men vaknade av hans snarkningar och kunde inte somna om, gick förvirrad och fortfarande full till min lägenhet, plingade på och tack gode gud att tjejerna var vaken men de ville ut till poolen och solade vilket jag dumt nog gick med på. Sen dess har man varit uppe och inte fått en enda riktig blund. Galet hur vi orkar fortsätta..




Kommentarer
Postat av: e w i e ♥

samma grej hände mig i fredags.. usch säger jag bara..

2010-06-09 @ 13:39:25
URL: http://ewiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0