R.I.P LG

Min mobil är stendöd och ingen kan nå mig längre :( Funny story hur den dog men föreställ er stanken av avlopp och någons oborstat-i-flera-år andedräkt. Ja juste, min mobil föll djup i en liten kloak när jag och min vän Janni sprang till hennes bil. Så otippat! Vad är oddset liksom? Jag borde köpt lotto i en kiosk brevid. Men jag bokstavligen "böl-garvade" åt händelsen.

När jag kom hem såg min styvpappa att jag var "gråtfärdig" och enligt mig så var det ingen chans att jag kommer få tillbaka den eftersom brunnen var stängd. Så han gick dit och gjorde allt för att få upp min mobil.  Han fick tag på kommunen och de fiskade upp den till slut. Min styvpappa är bäst <3


 

 


Kommentarer
Postat av: Christina

Svar:Ja det är en byxdress, köpt på Cubus :) kram!

2010-06-02 @ 22:48:51
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0