World Expo in Shanghai 2010

Det jag verkligen vill göra är att ta flyget från Hong Kong till Shanghai. Det är inte Shanghai som lockar mig utan World Expo in Shanghai 2010, denna otroliga, magnifika världsutställningen. Efter att besökt deras hemsida vill jag inget annat än att vara där, än att se, än att uppleva, än att inspireras av alla dessa unika paviljonger. Jag vill vara en av dem miljontals besökare i World Expo.

World Expo Shanghai 2010 startade första maj och fortsätter ända in till oktober. Hinner jag? Plånboken lär svida... biljetter dit är förtillfälligt ingen bra investering.

Men här har vi en sammanfattning av olika länders paviljonger. Det sägs att det tar ca 10 dagar för att uppleva alla! Wow...

 

Här nedan ser vi Sveriges paviljong.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0