Kläder är bland dem svårast att bli av med

Innan flyttningen i min gamla hemort var jag tvungen att sortera, slänga och donera gamla kläder från min garderob. Inte förens då insåg jag hur mycket kläder jag egentligen hade. Kläder som jag längre inte använder men som jag ändå vill ha kvar för ingen vettig skäl. Min mamma bad mig att slänga så mycket som möjligt, så jag tvingade mig själv att välja bort plagg efter plagg. Men när man vet att man ska sortera kläderna till donation gick allt det grubblande ändå smidigt. Två stora säckar blev det och det känns bra i min själ.

Resterande kläder har jag kvar i källaren men vissa utvalda plagg och skor som mina urslitna converse och en matchade t-shirt tog jag hem. Återanvändning på nytt! Inget kan går fel med Converse!




Kommentarer
Postat av: Suss

Hahah, jag har ett par gröna converse som ser lika slitna som dina haha ;)

2010-05-25 @ 16:00:46
Postat av: Mikki

slitna converse is the shit :D

2010-05-26 @ 11:18:59
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0