FashionDays Borås del 9







Igår var vi på besök Grand Hotell där Bahareh Ardakami bjuds på en inspirerande fotoutställning. Utställningen må vara liten men mysig var den. Foton var häftiga, mest föll jag för detaljerna och outfit på modellerna. Annars hade inte bilderna varit så märkvärdiga. Håret och sminket gjorde det också mycket. Men jag uppskattade det.

På Grand Hotell fick vi även en varsin Goodiebag, goda drinkar och pannacotta. Gott.

Mot kvällen begav vi oss till EXTROfest på XoY. Mer om det berättar jag sen.



Kommentarer
Postat av: emy

hehehe jag fyndade en hel del..eftersom jag jobbade på outleten så plockade jag bara på =P

passa på när de har utförsäljning..hehhehe tycker du om kläder o skor är det självklart Borås en stad för dig hehehehe..

2010-05-10 @ 21:16:11
URL: http://emyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0