Unconditional

Yes! Är antagen på ytterligare en skola i London, University of East London med Fashion Futures with Graphic Design utbildning. Dem måste ha gillat min portfolio.

Nu har jag flera möjligheter att välja mellan, dock även ett stort beslutångest. Ska man tacka ja till London Metropolitian University eller University of East London? Båda skolor låter så lovande! På London Metropolitian University har jag två program att välja mellan: Fashion Marketing and Management eller Fashion Marketing and Media Studies. Jag måste bestämma mig snart! Egentligen vill jag läsa Design kommunikation men det har jag inte sökt i London. Dumma mig.

Det är så mycket jag vill men jag måste verkligen lära mig att begränsa saker och ting. Att satsa på Beckmansskola känns sådär tveksamt just nu, för det är absolut inte lätt att komma in. Men hade jag blivit antagen på Beckmansskola skulle jag lätt tackat ja fastän det ligger i Stockholm. Lite synd, vill precis inte bosätta mig där. Men på Beckmansskola tänkte jag satsa på Visuell kommunikation. Ni ser hur rörigt allt beslut är för mig. Jag måste fatta rätt beslut för det kommer att förändra hela mitt liv.

P.S. Kul att jag nyligen upptäckte färger.



Kommentarer
Postat av: Camie

Det finns varken rätt eller fel beslut, följ bara hjärtat. Du kan inte förutse vad som kommer passa dig bäst förrän du har testat det, så vad du än väljer kan det inte gå snett :)

2010-05-05 @ 19:38:10
URL: http://materialworld.blogg.se/
Postat av: dani

lycka till med valet! :)

2010-05-07 @ 14:00:35
URL: http://danidee.devote.se
Postat av: Sarah

men gud va kul, grattis! tror du blir nöjd oavsett val av skola :)

2010-05-07 @ 23:12:31
URL: http://estailo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0