Beckmans Arbetsprover

Det blir ingen Beckmans för min del utan jag har bestämt mig för att tacka ja till London. Tanken var ändå att jag ville fullborda arbetsprovet men lyckades inte. Det fanns 7 uppgifter och jag hann göra mer än hälften men valde att ge upp på grund av tidsbrist och den stora konkurrensen. Men jag ångrar inget, det var en rolig utmaning så jag tänker ändå visa er vad jag har gjort.

Uppgift 3: Starta ett fiktivt ekologiskt företag. Beskriv kort företagets inriktning och profil, vad ska ditt företag arbeta med?
Hitta på ett namn till företaget och ta fram en grafisk profil med logotyp.

Bilderna är klickbara.




Företagets namn: WearEko


Företagets inriktning är bevarade av främst miljövänligt form av mode. Moderiktiga, kvalitativa och ekologiskt är dem tre budskaps ord vi vill föra fram i vårt företag.

 

Här erbjuds ekologiska och miljövänliga kläder, skor och accessoarer i mängder. Produkterna är framställda med stor hänsyn till miljön och rättvisa. Syftet med WearEko är att ha så lite miljöpåverkan som möjligt samtidigt visar vi ett stort intresse för både mode och skönhet.

 

 


Kommentarer
Postat av: Chrislyne

ser riktigt proffisionellt ut!

2010-05-24 @ 22:41:03
URL: http://chrislyne.devote.se
Postat av: hanna

så jäkla duktig är du mikkililla :)

2010-05-25 @ 08:16:20
Postat av: emmyg

Oh Beckmans, hade du tänkt gå där? det verkar ju kalas! vad kostar det? ;O

2010-05-25 @ 21:53:48
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: vietnamese loempia

koolt! vart i london ska du läsa?

2010-05-27 @ 11:04:36
URL: http://ninjafiona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0