Maj 24, 2010



Jag har aldrig haft så mycket fullt upp under helger att jag knappt minns när det var senast jag spenderade min helg i min bostadsort. Men jag klagar inte, tycker att mitt liv är tillräcklig aktiv som det ska vara.

Så i fredags åkte jag hem till Ljungby, festade på den nya nattklubb "Köket". Trots att nattklubben var liten, kunde inget går fel med rätt umgänge. Men tänk er ca fem timmar blev min åktur till Ljungby bara för och träffa på mina tjejer. Jag kunde helt enkelt inte tacka nej, speciellt när Kristina och Eva skrev detta smset till mig:

"Quja! Vi leker i min kojja ikväll, ta med ditt vin, så ska du få se på ett svin. Svinet går under och då blir det dunder! Haha vi är hos mig, så be din judemamma släppa av dig hos oss :D"

Jag gapskrattade i bussen. Jag är verkligen glad över att ha sånna pajas i mitt liv. Att umgås med dem är som att bli full på en cider, haha.

Resterande dagarna har jag flitigt hjälpt familjen med flyttningen. Så sysselsatt har jag minsann varit och det förklarar den långsamma uppdateringen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0